wtorek, 25 lipca 2017

Zamówienie od Zaful

                 Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę, z najbardziej chyba oczekiwanym wpisem.Czyli
zamówieniem od Zaful.W tym zamówieniu, także miałam problem z wybraniem rzeczy, Zaful ma ogromny asortyment, naprawdę trudno stwierdzić co się chcę.Ale nastąpił moment aż wybrałam cztery rzeczy i złożyłam zamówienię.Takżę przechodzę do pokazywania.

Zamówiłam bluzkę z wiązaniami w kolorze bordowym.W ostatnich miesiącach ubrania z wiązaniami są bardzo modnę, stwierdziłam że i ja taki must have muszę mieć.Bluzka jest w 65% zrobiona z bawełny i 35% z poliestru.Jest bardzo wygodna, dobrze się układa.Jej wykończenie spisuję się na dziesiątkę.Brak odstających nitek, brak jakich kolwiek uszkodzeń.Zamówiłam rozmiar S, ale wydaję mi się że osoby z rozmiarem M, dobrze by się w niej czuły.Jej kolorek zachwycił.Do stylizacji, zawiązałam sznureczki do góry, otrzymałam ala "choker"
Kolejne rzeczy to okulary i czapka z daszkiem.Zaczynając od okularów, bardzo mi się spodobały, a przede wszystkim ich kolor.Okularki mają fajny,ciekawy krztałt.Można by powiedzieć że wchodzą do grupy okularków, w krztałcie "kocim". Same wykonanie okularów jest świetne.Kolor zachwyca wszystkich!Jeżeli chodzi o czapkę, wybrałam tak najbardziej minimalistyczną.Czarny to taki debiut w mojej szafie.Czapka ma tak samo świetne wykończenie, jak bluzka.Świetną opcją tej czapki, jest jej regulacja.Można zwiększyć lub zmniejszyć.Idealna czapka na lato!Oprócz tego zamówiłam szorty, niestety nie popatrzyłam na tabelę rozmiarów i " strzelałam".Spodnie przyszły za duże, ale będą na następny rok!Mają świetne naszywki róż.Są bardzo dokładnie wykonane i mam je w rozmiarze L.Wszystkie rzeczy z tego zamówienia bardzo mi się podobają, są świetne.A sklep Zaful, jest jednym z ulubionych moich sklepów.



                    Czapka/Cap
              Okulary-Sunglasses
                Koszulka- T-shirt
                    Szorty-Szorts
            Fotograf-Photographer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger