piątek, 30 czerwca 2017

Paczka od Revers Cosmetics

       Cześć kochani!
Wakacje już są z nami, niestety u mnie pogoda mało ciekawa.Są burze, okropny wiatr i suche powietrze.A u was jak?
Dzisiaj przychodzę do was z paczuszką od Revers Cosmetics.Firma przygotowała dla mnie cztery produkty.Zaskoczyli mnie niesamowicie.Kontakt jest bardzo prosty, wymagąją konkretnych danych, np. Kolor brwi.Świetnie się dogadałam!Otwierając paczkę byłam mile zaskoczona!



Na pierwszy rzut oka idzie pomadka.Jest to matowa pomadka w płynie.Jest w kolorze 07, taka brzoskwinka wpadająca w brudny róż.Ma świetną pigmentację, nie tworzy prześwitów.Nakładając ją na usta, rozprowadza się równomiernie, nie ma problemu z tworzącymi się grudkami.Jest w ładnym opakowaniu, solidnie wykonanym.Na boku pomadki są zawarte ważne informacje, numer koloru, data ważności itd.Spodobała mi się bardzo!

Kolejną rzeczą jest korektor.Dostałam korektor w kolorze 102-Nude.Korektor jest bardzo jaśniutki, niestety w okresie wakacji posłuży mi tylko jako rozświetlacz, ponieważ mam bardzo opaloną twarz.Ale już po wakacjach na pewno posłuży mi jako produkt do zakrywania niedoskonałośći.Dałam go pod oczy i świetnie mi rozświetlił te miejsce i zakrył moje naturalne wory pod oczami.Ma dość dobrą pigmentacje, nie trzeba go dawać dużo.

Już prawie ostatnią rzeczą jest puder ryżowy.Miałam w swoim życiu kilka nieprzyjemności z pudrem ryżowym.A ten?Must have w mojej kosmetyczce.Jest bardzo lekki, matuje, nie wybiela skóry.Też co zauważyłam kryje lekkko zaczerwienienia.Nie blokuje skóry, co na pewno jest dobre dla skóry tłustej i podatnej na wypryski.Jest w bardzo orginalnym opakowaniu, otwierając go, mamy taki płatek do nakładania.Świetną opcją tego produku jest, przekręcane otwieranie(?).
Przekręcając lekko,wysypuje się puder, dzięki czemu nie wysypie nam się za dużo.Pokochałam ten produkt!
I już ostatnią rzeczą jest zestaw cieni do brwi.Zestaw posiada trzy kolorki, od ciemniejszych do jaśniejszych.Dodatkowo zestaw posiada wosk, do utrwalania brwi i mały pędzelek.Ten najciniejszy cień jest idealny na moje brwi, ładnie je podkreśla i wypełnia.Niestety mała wadą tego produktu jest to że, cienie lekko się osypują.Cień długo się utrzymuje, ale łatwo go zmyć.Bardzo polubiłam ten produkt.
Chciałabym bardzo podziękować firmie Revers Cosmetics za produkty, za świetny kontakt!
Mam nadzięję że, to nie ostatnie produkty z tej firmy w moich rękach.Pełny profesjonalizm!
A wy macie coś z firmy RC?
Znacie tą firmę?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger