wtorek, 26 kwietnia 2016

CUKIERKI NANOBYTES♥♥

  Hejka wszystkim!.Dzisiaj mam dla was słodki post o cukierkach Nanobytes.Ogólnie pomimo tego,że można je kupić w innych sklepach nie tylko przez internet nigdy ich nie jadłam.Cukierki same w sobie są pyszne i miło je jeść z najbliższymi.Kontaktowałam się przez stronę na Facebooku tu znajdziecie link> KLIK. Strona odpowiada na wiadomości bardzo szybko,nie miałam żadnych problemów z informacjami :).Ciekawe i smaczne cukierki sprawią,że twój dzień będzie super!.

  Dostałam paczkę a w niej zawartości były: 3 paczki cukierków Nanobytes i torebka :).Truskawkowe cukierki nie przypadły mi do gustu,lecz cukierki o smaku gumy balonowej były pyszne!.Torebka mi się na pewno przyda,miło mieć taką torebkę w swojej szafie.Na dodatek torebka nie jest z byle jakiego materiału.

Smakowały wam?Podzielcie się swoją opinią w komentarzu :)
Cukierki możecie kupić w Rosmanie :)
Stronka/konkursy i wiele innych Nanobytes KLIK
Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.