wtorek, 26 kwietnia 2016

CUKIERKI NANOBYTES♥♥

  Hejka wszystkim!.Dzisiaj mam dla was słodki post o cukierkach Nanobytes.Ogólnie pomimo tego,że można je kupić w innych sklepach nie tylko przez internet nigdy ich nie jadłam.Cukierki same w sobie są pyszne i miło je jeść z najbliższymi.Kontaktowałam się przez stronę na Facebooku tu znajdziecie link> KLIK. Strona odpowiada na wiadomości bardzo szybko,nie miałam żadnych problemów z informacjami :).Ciekawe i smaczne cukierki sprawią,że twój dzień będzie super!.

  Dostałam paczkę a w niej zawartości były: 3 paczki cukierków Nanobytes i torebka :).Truskawkowe cukierki nie przypadły mi do gustu,lecz cukierki o smaku gumy balonowej były pyszne!.Torebka mi się na pewno przyda,miło mieć taką torebkę w swojej szafie.Na dodatek torebka nie jest z byle jakiego materiału.

Smakowały wam?Podzielcie się swoją opinią w komentarzu :)
Cukierki możecie kupić w Rosmanie :)
Stronka/konkursy i wiele innych Nanobytes KLIK

62 komentarze:

  1. Te cukierki są pyszne
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je pierwszy raz kupiłam w Rossmannie i mimo,że na początku mi nie smakowały -potem zajadałam je ze smakiem.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak każde cukierki, nie da się im oprzeć. Zgadzam się, że smak gumy balonowej jest najlepszy :) Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm kocham słodycze a te o smaku gumy balonowej muszą być pyszne <3 Też czekam na paczkę od nich :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/04/banggood-my-love.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze jeść takich cukierków :) Wyglądają na smaczne. Fajnie że przysłali Ci ich tyle i torbę, może zostanie ona torbą na słodycze?

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post . Pyszne cukieraski i warto je kupić 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie dzis je jadlam :D

    werosanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam tych cukierków, ale jak pojadę do rossmanna to się na nie skuszę. Mimo wszystko nie lubię słodyczy o smaku gumy balonowej, aczkolwiek myślę, że truskawka nie będzie najgorsza. Bardzo fajny post i będę zaglądać tu częściej. :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie jadłam takich cukierków, ale teraz dzięki Tobie chyba sobie takie kupię i spróbuję. ♥
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takich cukierkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadłyśmy nigdy takich cukierków, ale może dzięki tobie się na nie skusimy :* Pozdrawiamy i życzymy dalszych sukcesów w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam nigdy tych cukierków Ale jak sa rossmanie to czemu by się nie skusic:p
    A torebka fajka nawet by na zakupy ;)
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam, jestem ich bardzo ciekawa :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo smacznie :D Super torbę dostałaś!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tych cukierkach, dużo blogerek je recenzowało, jednakże ja nie lubię tego typu cukierków.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam takie chyba w rossmannie :3 Chyba czas ich spróbować skoro polecasz :)
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jadłem tych cukierów ale wiele blogerek ostatnio o nich mówi więc może jednak są takie dobre ? :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jadłam ich niestety, ale wyglądają smakowicie! 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o nich wcześniej, ale muszą być pyszne!
    ciekawi mnie smak gumy balonowej :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz o nich słyszę, ale chyba się skuszę i je kupie ;)

    xiuxiu-san.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju jestem ciekawa jak one smakują:D Mega!<3 I ta torba:))
    Obserwuję:)

    http://www.justcleo.pl/2016/04/outfit-of-day-jungle-city.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te cukierki są przepyszne :)
    Aż chyba zaraz pójde je kupić :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/04/w-moim-telefonie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o nich. Jak będę w Rossmannie na pewno się za nimi rozejrzę.

    Zapraszam do mnie :)
    Jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te cukierki są przepyszne! Aż narobiłaś mi ochoty na nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam nigdy wcześniej o nich.
    Świetny Post.
    Zapraszam do mnie :)
    xnaatalliiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również miałam okazję testować te cukierki i bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam też takie cukierki były pyszne :D torba bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cukierków nie jadłam ale myślę,że są pyszne ;D Akcjasapci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam okazji jeść tych cukierków, ale jestem bardzo ciekawa, jak smakuja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jadłam ich z tego co wiem, ale wyglądają na dobre :D
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czemu nazwa kojarzy mi się z fizyką?! A no tak, nanotechnologia...ufff. No i Potterem, bo wielosmakowe. Gdzieś je już widziałam, chyba trzeba spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie jadłam jeszcze tych cukiereczków ale możliwe ze sb kupie bo coraz więcej o tych cukierkach słyszę xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku,kolejny komentarz z promocją...Nie dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie jadłam tych cukierków, ale chyba muszę spróbować bo wyglądają fajnie :)
    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Tyle teraz się słyszy o tych cukierkach,gdy weszłam na zdjęcia w Google Grafika zobaczyłam twoje zdjęcia tych cukierków i weszłam do ciebie.Zaobserwowałam cię bo wydaje mi się,że zostałam twoją czytelniczką.Bardzo mi jest przykro,że nie mogę cię zaprosić na mojego bloga bo go nie posiadam.Bardzo śliczny design!♥Cukierki są smaczne i wygodne do podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło,jeżeli zostaniesz moją czytelniczką!Dziękuje za miłe słowa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Pierwsze zdjęcie kusi,aż do kupna.Ja ich nie jadłam ale jest bardzo dużo pozytywnych opinii innych blogerów.
    Torba na pewno ci się przyda!Zresztą chyba jak każdemu :).Mam nadzieję że spróbuję tych cukierków,aż ślinka cieknie♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Te słodycze są przepyszne!!! Daj mi troszkę hahah <3

    http://fromkatrin.blogspot.com/2016/05/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  38. nigdy nie jadłam tych słodyczy, i ogólnie zaprzestałam na rzecz zdrowego odżywiania ale zachęciłaś mnie do zjedzenia ich :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Te cukierki były kiedyś u mnie w sklepiku, teraz, niestety juz nie możemy ich jeść w szkole.
    Pamietam, że mi smakowały, ale bez szału, ze tak to określę :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Cukierki wyglądają mega uroczo!
    A ta torba jest wręcz genialna na drugie śniadanie do szkoły :)

    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale może kiedyś kupię :)
    Fajny post!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem bardzo ciekawa tych cukierków i tego jak smakują.
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba muszę tego spróbować!
    Świetny blog, będę wpadać częściej :)
    http://ovless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cukierki jadłam bardzo dobre! Ale co do zdjęć to patrz na tło bo na czwartym zdjęciu jest beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych cukierkach, ale przez Ciebie zrobiła mi się wielka ochota, żeby je zjeść *.*
    Prezentują się mega apetycznie haha
    +Podoba mi się wygląd Twojego bloga! Świetny jest ten róż ;)
    Pozdrawiam, stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować,naprawdę godne polecenia!Cieszę się,że wygląd się podoba♥♥
      Pozdrawiam,Daria ;)

      Usuń
  46. Nigdy nie jadłam tych cukierkow, ale wszyscy je chwalą:) Fajnie, że pomyśleli o torbie. Miły gest i na pewno się przuda :3
    obserwuję:)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. NIue miałam okazji spróbowac tych cukierków, choć niejednokrotnie widziałam ich recenzję na lbogach. CHyb amuszę się wreszcie skusić ;D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze niestety nie miałam okazji spróbować, wyglądają pysznie :(

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    http://desiignyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nabrałam ochoty na te cukiereczki :x
    Zapraszam do siebie :)
    http://jodelkakmini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie widziałam ich nigdzie ani nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie próbowałem ich nigdy. Muszę chyba zrobić spacer do Rossmana :D

    https://papcinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nIC NIE ZASZKODZI JAK ZŁAPIESZ SWIEŻE POWIETRZE :)

      Usuń
  53. Mmm, coś nieco słyszałam o tych cukierkach, muszę się rozejrzeć, zakupić i w końcu spróbować :D :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo blogerów je spróbowało,napisz na ich fanpage,na pewno ci wyślą:)

      Usuń
  54. Z chęcią zjadłabym te o smaku gumy balonowej <3
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie jadłam ich ale wyglądają smakowicie! Fajny post zapraszam Heinpsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger