środa, 24 lutego 2016

4 TOP MOICH ULUBIONYCH PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH

Hej wszystkim!! Dzisiaj mam dla was ulubione produkty  . Za kilka dni kończy się luty w związku  z tym chciałabym wam polecić kilka produktów i opowiedzieć wam co nie co o nich .
No to zapraszam ♥♥



Żel do mycia oczyszczająco-matujący 

Under twenty już prawie każdy zna z niesamowitych produktów kosmetycznych. Ten żel jest moim ulubionym , który dotychczas kupowałam . Kosztuje ok.12 -13 zł . Skórę po umyciu mam bardzo miękką i oczyszczoną . Produkt jest godny polecenia . Bardzo dużym plusem jest to że zapobiega trądzikowi , który podczas dojrzewania często wyskakuje ( * skuteczność potwierdzona dermatologicznie ) . Ma 2 składniki , które zachęciły mnie do jego kupna : 1.Aktywny cynk - działa przeciwtrądzikowo , przeciwzapalnie , łagodząco . 2.Ekstrakt z cytrusów - zawiera witaminy : C , P , A , B1 , B2 , działa bakteriobójczo , pobudza skórę .





Isana - korektor young

Korektor jak korektor ma obowiązek kryć . Jest to mój ulubiony korektor choć używałam bardzo dużo różnych korektorów . Korektor bardzo dobrze kryje , nie mam dużo do krycia ale jakaś krostka zawszę się gdzieś tam znajdzie . Jest mały to jest wielki plus, bo można go zabrać ze sobą w każde miejsce . Kosztuję ok. 7-8 zł . Wyjątkową cechą korektora jest rdzeń . Zawiera on substancję czynne działające antybakteryjnie , witaminy: E , B5 , C oraz naturalne ekstrakty skutecznie zwalczające wypryski i przyspieszające ich znikanie . 





Krem do rąk - Kamill

Lubię gdy moje ręce są nawilżone , jest teraz zima ręce są wysuszone i zmarszczone . Ten krem używam już od dobrych 4-5 miesięcy . Wspaniale nawilża i nadaje piękny zapach kwiatów . Zmarszczone ręce stają się obudzone ze snu . Kosztuje ok.8-9 zł . Moim zdaniem troszkę drogo jak na taki krem , ale działanie jest godne polecenia :) . 



Garnier - szampon do włosów

Idealny szampon dla miłośniczek włosów . Szampon odżywia i wygładza nasze suche , zniszczone włosy . Włosy po nim dobrze się rozczesują ( nie rozczesujcie włosów na mokro !) . Piękny zapach nadaje włosom świeżość i barierę ochronną . Szampon kosztuję ok 8-9 zł . Włosy po tym szamponie mam idealnie wygładzone i pachnące .



                            


      DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU , KTÓRY Z TYCH PRODUKTÓW PRZYCIĄGNĄŁ TWOJĄ UWAGĘ , CZY ZNASZ TE PRODUKTY ? :) 
Zaobserwuj mnie aby być na bieżąco ♥♥



24 komentarze:

  1. Wpadłam, pomyślałam, że może sobie znajdę jakiś ciekawy produkt, ale jakoś co innego przykuło moją uwagę, może nie odbierzesz tego jako hejt, a dobrą radę. Nie stawia się spacji przed znakami interpunkcyjnymi, robiąc to, tracisz na powadze i większość osób, które tu wejdą, nie wrócą, chyba, że zależy Ci na czytelnikach, którzy zostawią komentarz w stylu "Fajny post, zapraszam do mnie". Zostawiasz nieco za duże przerwy między zdjęciami i tekstem, niepotrzebnie, lepiej wygląda tekst spójny i zawartością, jak i ozdobami w postaci fotografii, aż takich akapitów robić nie trzeba. Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobrą radę! Na pewno zwrócę na to uwagę :)

      Usuń
  2. Post jest bardzo fajny, ale praktycznie jest to to samo co u innych bloggerów modowych. Wymyśl coś oryginalnego, a zyskasz sporo fanów. Popracuj nad interpunkcją ;)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szminka wydaje sie ciekawa :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukałam jakiegoś ciekawego korektora i ten mnie bardzo zainteresował :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post.Ten szampon u mnie zupełnie sie nie sprawdził,za to pomadka świetna :) Powodzenia dalej :) http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy ten korektor a szczególnie szampon :)
    Ciekawe składy mają te produkty . Cena jest bardzo przyzwoita! :**
    Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z wymienionych przez Ciebie produktów nie używałam, no oprócz żelu z Under twenty :)
    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy żel jest świetny , szamponu z garniera nie używam ale mam taką odżywkę :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super korektor! A szampon również polecam bo kiedyś używałam.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po
    sobie ślad. Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :)
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam tych produktów ale niektóre wydają się bardzo ciekawe i pożyteczne :)


    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie under 20 się niestety nie sprawdził. Wyskoczyło mi więcej niedoskonałości, skóra na twarzy była czerwona. Tragedia. Szampon z Garniera bardzo lubie :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się to sprawdziło , wydaję mi się że to zależy od skóry
      Może miałaś alergię na któryś składnik :)

      Usuń
  13. Szampon używam od dobrych kilku lat ( jest to właśnie ten cytrusowy )
    jestem zadowolona dodaję moim włosom objętości i połysku! ♥♥ Zakochana jestem w tym szamponie! :)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kosmetyki zapowiadaja się rewelacyjnie! Korektor, najbardziej mnie zaciekawił :)
    Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie bardzo lubię firmę Under20 i mam z niej kilka produktów :) Przydanty post!

    Zaprsaszam do mnie! pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. JA miałam kiedyś szampon garnier i był super może jeszcze kiedyś do niego wrócę. Zaciekawił mnie ten korektor.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te produkty z U20 ;) Fajnie działają na moją skórę.

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szampony z Granier ;) Zawsze mam komplet - szampon i dedykowaną odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam produkty z U20- są niezawodne!
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger