środa, 1 czerwca 2016

PURPLE&PINK CARONET♥

    Cześć wszystkim,wianki ostatnio są bardzo modne,często dodawane są stylizacje ale u mnie jeszcze się taka nie pojawiła.Dzisiejszy post jest bardzo luźny.Wianek jest fioletowo-różowy,zrobiłam go sama,ten wianek nie jest na całą głowę lecz na pół.Mam nadzieję,że ładny jest,dajcie znać w komentarzu czy lubicie wianki.







Dziękuję za 10000 wyświetleń,a z tej okazji niedługo pojawi się konkurs! :) Obserwujcie bloga i bądźcie na bieżąco♥
Zapraszam na snapchata - xcDariax

51 komentarzy:

  1. Kochana u mnie kolejny post też będzie z wiankiem<3 Mam słabość do takich dodatków, to takie dziewczęce i urocze..i inne! Rzadko kiedy widać na ulicy kogoś z czymś mało oklepanym, prawda:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja! Do twarzy Ci w tym wianuszku, wyglądasz świetnie! *-*
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 10000 wyświetleń! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Głównym elementem ten stylizacji jest cudowny i kolorowy wianek! Wiosenna sceneria, natura i świetna pogoda odgrywają tutaj również bardzo ważną rolę :) Super outfit, będę czytać posty na bieżąco ;)
    www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda rzeczywiście była super!No to bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Wspaniały wianek! Pamiętam, że już od zeszlego roku mam kilka wianków zakupionych w sklepach,a w wakacje sama czasami robię ze stokrotek. Twój blog mnie urzekł, więc oczywiście obserwuję c;
    Pozdrawiam, cieplutko : ]
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten wianek <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wianek ;) popracuj jednak nad zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wianki są bardzo urocze :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak ! :) Bardzo, ale to bardzo lubimy wianki :* Są one takie kolorowe i wiosenne, aż się chce żyć ! <3 Świetne zdjęcia :3 Genialny post. Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :) Ja kocham wianki, ale czekam aż zakwitnie więcej kwiatków :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wianek!
    Jest fajnym dopełnieniem stylizacji :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wyświetleń. Zdjęcia śliczne :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/1-czerwca-czyli-wspomnienie-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś sliczna chudzina! Super sesja! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wianek na ślicznej dziewczynie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek! Masz bardzo ładne, długie włosy :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dłuższe ale niedawno ścięłam więc jak dla mnie są krótkie :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  16. Niesamowity wianek. Wspaniale pasuje do stylizacji. Czy mogłabyś wrzucić "przepis" jak zrobić taką ozdobę? :-)
    Przepiękne i zadbane włosy - to najbardziej przykuło moją uwagę. Naturalne? :-)
    Generalnie fajny motyw zdjęć - uwielbiam mostki i wodę na zdjęciach.

    super post! www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny wianek ;)
    Świetnie pasuje do tej stylizacji.

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wianek, pasuje Ci! Zawsze chciałam mieć, ale po prostu nie umiem zrobić, ani też nie potrafię znaleźć w żadnym sklepie lub kwiaciarni... Piękne zdjęcia i ogólnie fajna jakość zdjęć! Obserwuję i czekam na następne! :)♥

    http://spectrumxshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wianek;) Super stylizacja pozdrawiam serdecznie i powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wianek i zdjęcia :) obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje 10000 wyświetleń.
    Uwielbiam wianki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia :) gratulacje zapraszam do siebie! http://paulaparszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są teraz te wianki , a stylizacja z nimi kocham 😍 Bardzo Ci w nim ładnie 😄

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny post!
    Przeurocze zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze powiedziawszy to nie za bardzo lubię wianki na głowach dziewczyn. Bardziej urocze są małe kwiatki po wpinane w włosy. - ale to moje zdanie, może wykorzystasz to do następnej sesji :)

    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe,że tak zrobię~~ważne,że powiedziałeś prawdę nie jak inni trzymają to w sobie :)

      Usuń

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger