piątek, 1 lipca 2016

Co trzeba mieć podczas wakacji 2016 roku?

   No cześć, te wakacje mają być chyba idealne?No halo jest 21 wiek...no tak ale ty jeszcze jesteś nie obudzona i nie wiesz, że masz zabłysnąć w internecie i na wakacjach!Wiesz ile będziesz miała like'ów, jak wstawisz zdjęcie na instagrama z tymi rzeczami co ci zaraz pokażę?Nie jesteś tego świadoma...czytaj dalej, aby zrozumieć o co tu chodzi ;)
 Zdjęcie po prawej stronie należy do dziewczyny z bloga Atramka.pl ^
 Jeżeli nie posiadasz takiej czapki..radzę ci biec do najbliższego sklepu.Wakacje, słońce i te niebezpieczne promienie słoneczne, trzeba uchronić twoją głowę przed słońcem.Nie możesz przecież dostać udaru a później leżeć w łóżku, bo kto zrobi za ciebie snapa?Taką czapkę musisz mieć, pamiętaj one są modne i tylko w takich będziesz się wyróżniać.


  Pot wylewany na tym żarzę,musisz się ochłodzić!Idealnym piciem będzie koktajl z egzotycznych owoców czy też woda.No tak, ale nie możesz wypić to w byle jakim kubku...od tego są te kolorowe, słodki słoiki.Jak chcesz to zrobić?Kubek vs Śliczny, słodki, kolory, zdobywający fejm słoik, no co wybierzesz?

   Pogoda piękna, ty chcesz wyjść na plażę, zaglądasz do szafy i ubierasz zwykłe jeansowe spodenki, HEJ!!Nie możesz tak iść ubrana!Nie masz ich poszarpanych?Szybko biegnij po nożyczki czy też nóż.Poszarp ile się da im więcej dziur tym lepiej, a ty tak chciałaś iść ubrana...co ty nie masz internetu w domu?


Obuwie no tak, trzeba coś mieć na nogach.Nie możemy iść na miasto bez obuwia...idealnym obuwiem są superstary!Dziewczyno weź się w garść i kupuj jak najszybciej te buty, nie ważne jaki kolor po prostu musisz je mieć.One do wszystkiego pasuję!Idealne dodadzą ci pewności siebie, chcesz tego prawda?


Po porannej kawie, wpadasz na pomysł aby zrobić selfie a w tle piękna plaża.Kochana ubierz bieliznę z Calvin Klein i ciesz się fejmem.Znana firma pomoże ci w tym!Już nie będziesz miała lajk'ów od znajomych a nawet zdobędziesz fanów!!Polecam♥



A bez tych rzeczy ani rusz na wakacje!!Jeżeli ich nie masz, lepiej się nie pokazuj na ulicy, przyniesiesz sobie tylko wstydu.Te porady są właśnie stworzone dla ciebie :)

A teraz tak na serio, to wszystko co napisałam było żartem.Chciałam pokazać co teraz w głowach nastolatek: pieniądze, sława, fejm 
Możesz z tego postu wynieść sama wnioski, mam nadziej, że zrozumiałaś o co mi chodzi!
Pozdrawiam♥



74 komentarze:

  1. Wyczuwam nutkę ironii W TYM TEKŚCIE..;D Ale to dobrze:) Nie sądzę, aby każdemu było dobrze w takich krótkich szortach albo czapce typu snapback..Ale fakt, pewnie większość kupi te rzeczy ze względu na trendy panujące akurat..:)
    + Ale słoik przydatny! Też taki mam:)No i w sumie adidaski też fajne<3

    www.justcleo.pl


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło :) Słoik tak,ale głównie skupiałam się na trendy i na tym,że prawie wszyscy będą tacy sami! Dziękuję za komentarz!♥

      Usuń
  2. Masz racje w stu procentach :)
    Duża ilość osób kupuje te rzeczy ze wzglęu na "fejm" mimo że nie koniecznie będą wyglądać w nich dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjna moda co roku tak się zmienia, w szczególności jeżeli chodzi o buty.. Raz vansy, raz conversy a teraz super stary... A za rok jakie będą? ;)
    Post bardzo mi sie podoba! Ta ironia jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałem, że to tak na poważnie! Powiem tylko, że genialnie to ujęłaś! :D

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,post bardziej dla dziewczyn..ale miło,że przeczytałeś cały post :)

      Usuń
  5. Az sie usmialam, czytajac ten tekst :) Jest w fajny sposob przeobrazony. A co do tresci posta, to masz 100% racje. Nastolatki teraz kupuja tylko te rzeczy, ktore znajduja na instagramie czy tez tumblr. Porazka.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje , choć spodenki mega mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystko mi przypomina tumblr girl! Ale zapomniałaś o warkoczach ala Kim Kardashian (+10 do fejmu) i kaktusach! Aż mnie przeraża kiedy widzę co 2 osobę ubraną tak samo, w czapce wpierdolce i obrożą na szyi. To co przedstawiłaś to taki "nie jestem taka jak inne starter pack"

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥Warkocze nie zbytnio bo chodziło mi o ubrania/rzeczy :)

      Usuń
  8. ZGADZAM SIE W STU PROCENTACH XDDDDDDDDD
    Nie no tak serio to ciekawy post. Mam nadzieje, że ludzie wyczują nutkę ironii XD
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  9. haha, świetny tekst :D niestety to prawda i można zauważyć masę osób w takich ubraniach. Najbardziej nie mogę już patrzeć na te superstary. Nie ma dnia kiedy kogoś w nich nie widzę :P Szkoda, że teraz mało osób stawia na oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, chciałam przypomnieć Ci, że istnieje takie coś jak prawa autorskie. Pierwsze zdjęcie na którym przedstawiasz czapkę widnieje to z mojego bloga. Jeżeli już dodajesz JAKIEKOLWIEK zdjęcia z Internetu, których nie jesteś autorką powinnaś przynajmniej wspomnieć adres strony, z której dany obrazek wzięłaś. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,znalazłam je na stronie na której pisało,że można pobierać bez problemu...Dziwne
      Poprawię to i wspomnę,że to twoje zdjęcie :)

      Usuń
    2. Mogłabyś mi podać link do strony, na której można pobrać to zdjęcie? ;)

      Usuń
    3. Kochana pobrałam je dość dawno,a historię w komputerze usuwam codziennie :/

      Usuń
    4. Nie widzę, żebyś podpisała zdjęcie, nie chcę się kłócić o coś tak banalnego, myślałam, że oczywiste jest podpisanie zdjęcia, którego sama nie zrobiłaś.

      Usuń
  11. Hahaha , dobry i komiczny post , ale cóż zrobić teraz połowa naszego społeczeństwa tak robi , moda zaraza. Świetny post

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com
    .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow *0* Patrząc po tych rzeczach nie mamy wielu z nich :D Dołożyłybyśmy jeszcze tu wianuszek oraz okulary przeciwsłoneczne :) GENIALNY pomysł na post ;) Super wpis. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie tak jest :) duża ilośc osób kupuje dane rzeczy na fejm. Bardzo fajny post i super pomysł.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post to wszystko co napisałaś to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czytać takie sarkastycznie posty. :) Ale zapomniałaś jeszcze o ajfoniku, przecież nie zasłonisz połowy twarzy na zdjęciu zwykłym Samsungiem, -10 do fejmu.
    Śmieszy mnie to parcie na bycie popularnym przez drogie ubrania i gadżety, osoby ze wspaniałym charakterem przy takich gnojkach odchodzą w zapomnienie. Strasznie mnnie to smuci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iPhone nie jest telefonem złym,zresztą sama go posiadam.Wydaję mi się,że tylko niektóre osoby go mają dla fejmu :)

      Usuń
  16. Co kto woli. :) Jeśli ludziom rzeczywiście podobają się te ciuchy, to niech śmiało w nich chodzą..

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post!!!Zresztą jak zawsze♥
    Jak ja nienawidzę te ''tumblr girl''OHHHH
    Mega!! *.*
    Pozdrawiam :*♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Daria! :) Cieszy mnie taki sposób myślenia♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie napisałaś :D niestety teraz wszyscy dążą do bycia takimi samymi, zapomniałaś napisać o kupnie iphona bo innym telefonem nie warto robić zdjęć ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama posiadaczką iPhone i nie mam nic do niego...Telefon jak każdy :)

      Usuń
  20. Świetny pomysł na post! Ubrania przedstawione w sposób sarkastyczny- to lubię!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane! Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, od razu lepszy humor :D
    Co do samego zestawienia, jak najbardziej trafne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, rzeczy na pewno sie przydadzą lecz sa strasznie wylansowane :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co komentować jak się nie przeczytało postu...Twój komentarz jest całkiem nie na temat ;)
      Bardzo mi miło że zaobserwowałaś ;)
      Mam nadzieję,że następnym razem przeczytasz cały post :)

      Usuń
  23. Świetny post! Na początku myślałam, że serio tak piszesz... xD

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie to napisałaś haha!
    obserwuję, będę wpadać częściej!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od samego początku widziałam tą ironię. W sumie te słoiki mi się podobają, ale w moim mieście trudno byłoby je pewnie zdobyć.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymienilas tutaj prawilny starter pack tumbrl girl. Na prawdę teraz niektóre dziewczyny probuja nimi być na siłę. Tyle teraz o tym hejtu ze ohoho :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam tu nikogo hejtować,bo szkoda słów :)

      Usuń
  27. słoiczek mam, więc jestem pro. a nawet trzy, bo wygodne są i fajnie się ich używa do brania koktajli na drogę. ;) poza tym, o reszcie nie mam pojęcia, nie lubię i mi się nie podobają, więc nawet nie zamierzam tego nosić. ;)
    i fajnie ironiczne napisane, podoba mi się. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeżeli ci się podoba to zaobserwuj,nie wymieniam się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham posty z nutką ironii ♥
    Zapomniałaś jeszcze, że trzeba mieć iphone'a, bo inaczej nie wyjdą zdjęcia :(

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Post miazga��IRONIA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE! BLOG REWELACJA :) POZDRAWIAM I ZAPRASZAM

    healthorsweets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hahhaha naprawdę super napisane ! Poprawiłaś mi humor :D

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na razie wszystko z tych rzeczy mam :) Fajna lista :D taka tumblr :) Jedynie co bym jeszcze dodała to kolorowe włosy xd

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz,jednak jest on nie na temat.Następnym razem przeczytaj cały post zanim się udzielisz ;)

      Usuń
  33. Moja była koleżanka kupiła sobie ip bo tak jest modnie na grupie pb :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne propozycje, sama posiadam kilka rzeczy z Twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam cały czas uśmiech na twarzy czytając ten tekst :)

    Pozdrawiam , BROszka blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger