piątek, 9 września 2016

LOOK ZAFUL

Cześć wszystkim!Przyszła do mnie paczuszka od firmy ZAFUL.Współpracuje z tą firmą i jestem bardzo zadowolona.Kontakt jest super!Wszystkie rzeczy doszły, zapraszam!
Szorty są z świetnego jeansu, dlatego chętnie je noszę.Mają śliczne wzorki dokładnie róże.Są z wysokim stanem.Zamówiłam rozmiar L i są świetne, na pewno będę miała je na następne lato!
Bluzka ze zdjęcia to nie zamówiona na ZAFUL, ponieważ przyszła za mała i ją oddałam koleżance.Jednak to moja wina bo z rozmiarem ''szczelałam'' i nie ''trafiłam'' jednak następnym razem tak nie zrobię.
Kolejną rzeczą jest bransoletka.Ma ona łatwe i fajne zapięcie.Nosze ja dość często, chyba że nie mam ochoty. Bransoletka jest troszkę że słabego materiału i wydaje mi się że się zepsuje lub coś odpadnie.Jednak jest ladna 
Na okulary najbardziej czekalam, jednak mnie trochę zawiodły.Nie będę kłamać ale w tych okularach wyglądam jak mucha i ogólnie na twarzy prezentują się dziwnie.Na noszenie ich na samej głowie wygląda dość przekonująco.


Link do strony-Kliknij
Link do bloga ZafulKliknij

Spodenki Kliknij
T-shirt Kliknij
Bransoletka Kliknij
OkularyKliknij


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Darriska , Blogger