piątek, 4 listopada 2016

Co ty gadasz, boisz się ludzi?

   Czasem kiedy myślę o kolejnym dniu to robi mi się słabo.Wieczne lęki, a może auto mnie przejedzie?A może cegła spadnie mi na głowę i stracę pamięć.
Lęk to coś czego nienawidzę.W mojej głowie codzienie się czegoś boję.Nie ważne czy wypadku czy może śmierć bliskiej osoby.Lęki to najgorsza rzecz, ktora uczestniczy w moim życiu.Mam czasem dość, tego strachu że nawet pająka zobaczę.
Nigdy w swoim całym krótkim życiu nie spotkałam osoby, któraby niczego się nie bała.Każdy ma swój lęk, mały czy duży.Każdy go ma!
A wy jakie macie lęki?
Ja mam lęk przed duchami, pająkami a i małe drobnostki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger