środa, 9 listopada 2016

Modna jesień z ZAFUL

Hej, przychodzę dziś z zamówieniem od ZAFUL.
Zamówiłam kilka rzeczy typowo jesiennych.Zapraszam!


Pierwszą rzeczą jest bluza.Bluza nie posiada żadnej podszewki.Jest ona typowo luźna, zamówiłam rozmiar L.Bluza ma nadruk z przodu i z tyłu.Nadruk jakościowo jest bardzo dobry i nie zejdzie po kilku praniach.Wykończenie bluzy może nie jest najgorsze ale najlepsze również nie jest.Zdażyło się kilka odpadających niteczek.

Ponieważ chciałam kupić bluzę drugą z innym motywem, taką też zamówiłam.
Bluza ma śliczny kolor.Jest to mieszanina niebieskiego, filetowego i różowego.Nadruk jest bardzo dobrej jakości, jednak znów wykończenie nie jest najlepsze.Odstające nitki, prujący się sznurek od kaptura to marna robota.Bluza nie jest gruba, ma ściągacze.Dodatkowo bluza śmierdziała czymś sztucznym.

Kolejną a naprawdę przydatną rzeczą to, rękawiczki bez palców.
Rękawiczki mają swietny wzór, ich jakość jest nienajgorsza.Ocieplają ręce, bardzo fajne na tą porę gdzie pada i są przymrozki.Nitki się nie prują, anie nic się nie dzieje Wielkim minusem jest to, że okropnie śmierdzą.
Zamóiłam również poszewkę na poduszkę i naszyjniki.
Są dobrej jakości, polecam!

Bluza ombre KLIK 
Bluza szaszara KLIK
Rękawiczki KLIK
Poduszka KLIK
Naszyjnik KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger