niedziela, 4 grudnia 2016

Gamiss & Sammydress 馃挓

Witam was bardzo serdecznie!Dzisiaj jak pewnie po tytule wiecie, 偶e mam co艣 od Gamiss i SammyDress.Na pewno ju偶 tutaj na moim blogu widzieli艣cie ju偶 SammyDress, jednak Gamiss jest nowe.Chcia艂abym g艂贸wnie opisa膰 rzeczy jakie do mnie przysz艂y i podzieli膰 si臋 opini膮.Chcia艂abym aby艣cie zostali do ko艅ca i dowiedzieli si臋 co nie co!Dlatego 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci aby to przeczyta膰 (haha).Bez zb臋dnego gadania zapraszam :).



Wi臋c tak na pocz膮tku powiem wam, 偶e zam贸wi艂am zestaw w kt贸rym znajdowa艂y si臋: p臋dzle r贸偶nego rodzaju, beauty blendery o r贸偶nych krzta艂tach. Te wszystkie rzeczy by艂y razem jednak paletka do konturowania by艂a osobno.Oraz kurtk臋 i smycz dla psa ale to ju偶 z Gammis.Wszystko by艂o dobrze zapakowane, dlatego te偶 nie mia艂am uszkodzonych rzeczy.
P臉DZLE
Wi臋c tak, zaczynaj膮c o p臋dzlach mam naprawd臋 dobr臋 zdanie.Ka偶dy z p臋dzli ci臋kich bo s膮 te偶 do konturowania maj膮 na boku napisane do czego u偶ywa si臋 p臋dzla i jest ich numerek.Dlatego te偶 nie by艂o problemu typu 'Do czego ten p臋dzel jest?'.W艂osie p臋dzli jest naprawd臋 mi臋ciutkie, a偶 mi艂o si臋 ich u偶ywa.R贸wnie偶 w艂osie nie wypada, bardzo 艂atwo je si臋 czy艣ci.Mo偶na powiedzie膰, 偶e same plusy!Najbardziej si臋 ciesz臋, 偶e p臋dzle nie maj膮 偶adnych rys, r贸wnie偶 trudno je porysowa膰.
G膮beczki...tak g膮beczki.Je偶eli chodzi o nie to jestem 艣rednio zadowolona.Bardzo poch艂aniaj膮 podk艂ad i korektor, trudno je domy膰, s膮 twarde jak kamie艅 a dodatkowo strasznie 艣mierdz膮.Spotka艂am si臋 ju偶 z twardymi g膮bkami, ale zapach jakie one daj膮 to naprawd臋 nie jest dobrze.Dosta艂am je w r贸偶nych kolorach i krzta艂tach, jedynie tym si臋 r贸偶ni膮.Szczerze?Wol臋 klasyczny p臋dzel, a je偶eli ju偶 g膮beczki to na pewno nie te.
Paletka do konturowania..hm no tak niby fajna i 艂adna, ale szczerze m贸wi膮c my艣la艂am, 偶e b臋dzie wi臋ksza a produktu b臋dzie wi臋cej.Opakowanie do艣膰 dobre, jednak nie podbija szczytu .Paletka zawiera du偶o kolor贸w, g艂贸wnie roz艣wietlacze, br膮zery ale w r贸偶nych oddcieniach.Na pierwszy rzut oka by艂a naprawd臋 艂adna, cienie s膮 jakby mokre, produktu jest bardzo ma艂o.Ja po kilku dniach testowania zu偶y艂am a偶 4 cienie.Mnie nie zachwyci艂a, ale mo偶e by膰.
PALETKA

Nast臋pn膮 rzecz膮 jest lampka nocna.Lampka zauroczy艂a moje serc臋!Jest bardzo dobrze wykonana, jest z solidnego silikonu.Nadruk w postaci ocz贸w i ust jest praktycznie niezmazywalny.Lampka 艣wieci w r贸偶nych kolorach:niebieski, 偶贸艂ty, r贸偶owy itp.W pude艂ku znajdowa艂a si臋: instrukcja, kabel do 艂adowania USB, lampka.Bateria tego produktu jest wytrzyma艂a, nie 艂adowa艂am jej od 10-11 dni a nadal dzia艂a.Bardzo spodoba艂a si臋, mojej siostrzenicy i jedn膮 z nich odda艂am w艂a艣nie jej.
Zam贸wi艂am r贸wnie偶 bransoletki i kurtk臋, jednak je poka偶e w stylizacji.
Pozdrawiam!






Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Ka偶dy komentarz daj臋 mi wielk膮 motywacj臋♥♥
Zaobserwuj mnie,b膮d藕 na bie偶膮co!
Dzi臋kuj臋 偶e jeste艣 ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger