wtorek, 4 kwietnia 2017

Tajemnicza




Wytrwać w urzymaniu tajemnicy, nie zawsze jest łatwe.Powierzyłeś mi tajemnice a ja jej nie dochowałam,bo?Nie ma normalnego wytłumaczenia.Pewnie chciałaś się pochwalić lub pożalić koleżanką z pracy lub sąsiadki znad przeciwka.Było to zadanie gdzie miałaś je wypełnić.Nie spełniłaś obietnicy, czujesz się teraz inaczej.Oddalona, odrzucona...
Na każdy krok, czujesz się dziwnie, nie umiesz tego opisać.W twojej głowie jest chaos.Nie wiesz co zrobić.Tajemnica wydana, ty porzucona.Wiatr powiewa i chłodzi usta, z których wyszła tajemnica.Odfruneła jak nuty po zapisie.Żałujesz że w ogóle ją znałaś.Wytrwałaś do końca, teraz ty kryjesz tajemnicę.Zamknełaś pokój i usta na klucz.Teraz już nikt nie wie co się dzieje.Jest kompletny chaos.Teraz niech inni, odgadną dlaczego się zamknełaś.Ty im nie powiesz, bo to tajemnica.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger