sobota, 15 kwietnia 2017

Kiedyś byłam inna?




Każdy mi mówi, że byłam inna.
Zmieniłam się.Zmieniłam swoje poglądy, dalsze plany na życie.Zmieniłam swój wygląd.Wszystko idzie w dobrym kierunku.Zmieniłam ubranie wczorajsze na dzisiejsze.Źle czy dobrze, że coś zmieniłam?Może zmieniłam się na gorsze, ale wciąż jestem tutaj, tam i teraz.Na gorsze czy na lepsze?Może na tak, a może na tak....Sama nie mogę tego ocenić.Wydaję mi się, że każdy siebie widzi inaczej.Ja pewnie też.A może odpowiem na pytanie: Dlaczego się zmieniłaś?Ja się tak naprawdę nie zmieniłam.Zmienił się świat, to co mnie otacza.Zmienił się pogląd na świat widziany przez człowieka.Tobie się tylko wydaje, że ja się zmieniłam.Haha a może ty się zmieniłeś/aś? Napisałam ten post w trudniejszej wersji rozumienia!
Jak ty go zrozumiałeś/aś?Napisz koniecznie w komentarzu.A i tak od siebie już Wesołego Alleluja!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger