sobota, 29 lipca 2017

Wishlista Sammydress/Gamiss

Hejka!
Dzisiaj przychodzę z Wishlistą ze sklepów Gamiss i SammyDress.Zacznijmy od tego że, oby dwa sklepy oferują wszelkie rzeczy.Poczynając od ubrań do kosmetyków.Podczas zakupów trudno wybrać te kilka rzeczy.Nie raz zamawiałam z obu sklepów.Jestem bardzo zadowolona.A dzisiaj przedstawię wam propozycje/rzeczy, które mi się podobają i bym sobie sprawiła.Pod wybranymi przezemnie rzeczami,znajduję się link.Wpadajcie i możecie oceniać w komentarzach,co najbardziej przykuło waszą uwagę.
Zacznijmy od sklepu Gamiss:






                         Klik-Click
                 

A teraz SammyDress:

                       Klik-Click

                       Klik
Możecie w komentarzu pisać co najbardziej wam się podoba❤
zapraszam na instagrama @xapalka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger