niedziela, 13 sierpnia 2017

LIGHT, EVERYDAY LOOK

Hejka!
Dzisiaj przygotowałam taką małą sesyjkę, bardzo spontaniczną, dość orginalną, bynajmniej nie zawsze tak się ustawiam do zdjęć:)
Taka stylizacja, bardzo prosta, taka lekka, bardzo dobrze się czułam.Można by powiedzieć, że bardzo dużo jest czerni.Spodnie a także bluzka jest czarna, buty są z dodatkiem czerni, co tworzy zgrany duet.Takim dodatkiem jest katana z typowego jeansu.Spodnie oczywiście z wysokim stanem, takie rurki.Do spodni zwykła czarna bluzka na długi rękaw, jest dość długa, dlatego włożyłam ją do spodni.Jeżeli chodzi o katane, to jest dość luźna, od nadgarstka do miejsca troszkę wyżej jak łokieć jest obcisła.Do takiej dość lekkiej, codziennej stylizacji, są dobrane moje ulubione buty, superstary.No i tutaj nie są akurat te klasyczne:)
A na szyi pojawił się taki "choker"¿, taka minimalistyczna ozdoba:)






Katana- H&M
Jeansy- Zaful
Koszulka- C&A
Buty- Adidas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger