niedziela, 12 listopada 2017

Jesienna stylizacja





  • Ohoho dawno mnie tutaj nie było.Gdyby nie szkoła posty bym mogła dodawać co drugi dzień.Niestety nie miałam czasu aby zrobić zdjęcia.Teraz ustaliłam sobię dni, w których znajdę czas na zdjcia i na napisanie postu, podzieliłam czas.Wydaje mi się że to super opcja.Skupię się głównie na lifestyl’u i modzie.Dzisiejsza stylizacja bardzo prosta.Zaczął się okres, gdzie jest brzydka pogoda, a nie założymy jakiejś cieniutkiej kurteczki.Nasze obuwie będzie ocieplane.W moim posiadaniu jest ocieplana kurtka, długa za pupę, w kolorze khaki.Niestety bardzo ważnym minusem tej kurtki jest to, że nie ma ona kaptura.W pasie można ją zwęrzyć, jest taki specjalny sznureczek.Spodnie jakie mam na sobie, są krótkie.Długość jest idealna, ja takie lubię.Grube jeansy z dziurami, takie jakie modne!Pod spodniami założyłam czarne kabaretki, hit ostatnich miesięcy.Bluzka jaką mam na sobie, to ala golf.Kolorek tej bluzki/golfa to ciemny bord, z rękawkiem 3/4.Buty są z ala sztucznej skórki, na malutkim obcasie.Ich część jest wyżej niż kostka, a kawałek niżej jak kostka.Bardzo wygodne!Dodatkiem jest szalik na szyi, w czarnym kolorze.Tak naprawdę jest to komin, ale jak kto woli nazywa :).Mam nadzięje że wam stylizacja się spodobała, a być może zainspirujecie się tym lookie’m.Piszcie w komentarzach co myślicie o tym look’u.Miło mi będzie jak mnie zaobserwujecie i skomentujcie❤️













                                                                   Kurtka-Gamiss
                                                                 Bluzka- Stradivarius 
                                                                  Spodnie-Gamiss
                                                                 Buty-miejski sklep 
                                                                   Szalik-¿


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger