piątek, 6 października 2017

Spodnie z dziurami na kolanach




Hej!
Kochani dawno postu nie było ze względu na to że nie miałam warunków do zrobienia zdjęć.Jednakże wszystko doszło do składu i ładu.Dzisiaj pościł modowy,coraz częściej będą się tutaj takie pojawiać i mam nadzieję że posty na blogu będą bardziej systematyczne.Także zacznę opowiadać o całej stylizacji.Teraz no niestety mamy okropną pogodę!Deszcz,wiatr itd.U mnie podczas zdjęć było okropnie zimno, ale akurat tak byłam ubrana i tak wybrałam ciuchy.Wybrałam na prawdę zwykła w paski koszulę.Koszula dość prosta, ale można ja ubrać i dopasować do spodni tak aby całość była elegancka.Ja tym czasem wybrałam opcję bardziej "luzacką" czyli zawinęła koszulę gal aby trochę brzuszek mi widać było. Oszywiście opcji jest wiele, ale akurat ja zrobiłam tak.Do koszuli ubrałam czarne z wysokim stanem jeansy.Takim dodatkiem tych jeansów jest to że mają dziury na kolanach, które sama zrobiłam.Buty oczywiście klasyk u mnie czyli adidas superstar.Całość  prezentuje się jako stylizacja do szkoły, na spacer czy też jakąś małą imprezę.Wydaje mi się że całość jest młodzieżowa i codzienna, tak? Mam nadzieję że zdjęcia jak i moja stylizacja podobają się!Piszcie w komentarzu koniecznie co o tej stylizacji myślicie:) Buziak ;*





                                                                        Koszula- Zara
                                                                        Jeansy- Zaful
                                                                        Buty- Adidas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daję mi wielką motywację♥♥
Zaobserwuj mnie,bądź na bieżąco!
Dziękuję że jesteś ;)

Copyright © 2016 Darriska , Blogger