piątek, 21 lipca 2017

Wstać i iść dalej? *photos*

Zapalone światło, dociera tam gdzie wszystko jest ciemniejsze.Było jasno jak zawsze, już nie jest.Skrzypi coś w oddali, ale jest ciemno nic nie widzę.Znajdź drogę, gdy jest ciemno.Czuję się inaczej, ta nieskończona ciemność mnie męczy.Wstać i iść dalej?Nie widzę nic, widzę ciemność.Bywało inaczej, jaśniej, lepiej.Dzisiaj tylko mogę stanąc i przyjrzeć się ciszy i te blask nieskończonej. ciemności.A ty wspieraj mnie.Każdy ruch, każda chwila męczy mnie, nie mam siły.Wstać i iść dalej?Być może zostać, usnąć i ponowie ujrzeć ciemność.Za powiekami kryje się ciemność, gdzie zmierzać?Ciszę słyszę bardzo dobrze, czuję ją.Moje oddech jest przyśpieszonyDłonie potrzebują dotyku.Wstać i iść dalej?




Photo by NIKVS
Zapraszam na bloga fotografa 
Instagram @xapalka

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.